Том 36 (75) № 3, 2025
1. ЕКОНОМІКА
Поморцева О.Є., Козиренко В.П., Козиренко С.І.
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ БІЗНЕСУ. ШЛЯХИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОСТОРОВОГО АНАЛІЗУ, БАЗ ДАНИХ ТА МОВИ ЗАПИТІВ
2. МЕНЕДЖМЕНТ
Гаврилюк Р.Р.
ІМІДЖ, РЕПУТАЦІЯ ТА ВПІЗНАВАНІСТЬ БРЕНДУ: РЕПРЕЗЕНТАТИВНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТЬ «ІМІДЖ» І «РЕПУТАЦІЯ»
Гилка У.Л., Биковець Н.П., Делі І.І.
ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ЧИННИКІВ ВИБОРУ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ ЗВО МОРСЬКОГО ПРОФІЛЮ
Цимбалюк А.С.
УПРАВЛІННЯ ХАБОМ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В СТРУКТУРІ ЗАГАЛЬНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЗАКЛАДУ
3. МАРКЕТИНГ
4. ТРАНСПОРТНІ ТЕХНОЛОГІЇ (ЗА ВИДАМИ)
Каплуновська А.М., Лебідь Г.О.
ОПТИМІЗАЦІЯ ЛОГІСТИЧНОГО ПРОЦЕСУ НА ТРАНСПОРТІ В УМОВАХ ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ