Том 35 (74) № 2, 2024
1. ЕКОНОМІКА
Кобеля-Звір М.Я.
ГРАНТИ ПРОГРАМИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КОМІСІЇ «ЕРАЗМУС ДЛЯ МОЛОДИХ ПІДПРИЄМЦІВ»
Парфентьєва О.Г.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА БАЗА ЯК ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ РІВНЯ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ
Решетняк Н.Б.
ПОГЛЯДИ СУЧАСНИХ ЕКОНОМІСТІВ НА ПРАВОВІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ДЕРЖАВИ
2. ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
Подик С.О.
АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕХАНІЗМУ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
3. МЕНЕДЖМЕНТ
Коваленко О.Л.
МЕТОДИ ДЛЯ НАПРАЦЮВАННЯ, АНАЛІЗУ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ВАРІАНТІВ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ПРОЦЕСІ ЇХ ПРИЙНЯТТЯ
Копчак Ю.С., Матвеєв М.Е., Моторнюк У.І.
ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ РІЗНИХ СТИЛІВ ЛІДЕРСТВА НА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Петровська І.О., Тарасюк Г.М., Чагайда А.О.
СПРИЙНЯТТЯ СТРАВ З ЇСТІВНИХ КОМАХ СПОЖИВАЧАМИ ПОСЛУГ ЗАКЛАДІВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Пилипенко А.А., Тирінова М.В.
ОРГАНІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО ОБЛІКУ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ КОРПОРАТИВНОЇ АРХІТЕКТУРИ СУБ’ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ
4. МАРКЕТИНГ
Жалінська І.В.
БАГАТОКАНАЛЬНА ВЗАЄМОДІЯ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ЕВОЛЮЦІЯ ТА ОСНОВНІ ПІДХОДИ
Забарна Е.М.
ІНТЕГРАЦІЯ ЦИФРОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ІНВЕСТИЦІЙНУ СТРАТЕГІЮ СТАЛОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ
5. ТРАНСПОРТНІ ТЕХНОЛОГІЇ (ЗА ВИДАМИ)
Вінюков-Прощенко А.С., Войцеховський В.С., Яременко В.Ю.
УДОСКОНАЛЕННЯ ІСНУЮЧИХ МЕТОДІВ ОЦІНЮВАННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ АЕРОПОРТІВ ПРИ МІЖНАРОДНІЙ ІНТЕГРАЦІЇ
Кучма О.С.
ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЗБІРНИХ ВІДПРАВЛЕНЬ У МУЛЬТИМОДАЛЬНИХ ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМАХ